Tuesday, May 6, 2014

50 הרוגים בסוריה; 11 הרוגים בעיראק; 11 הרוגים באפגניסטן; 6 הרוגים בניגריה; 5 הרוגים בפקיסטן; 40 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בתימן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, בסומליה, בתימן, בסודאן, במצרים, בלוב, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-5 במאי 2014 על הריגתם של כ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. כמו כן נמסר כי נמשכת בריחתם של תושבים סורים ממזרח המדינה בעקבות קרבות שפרצו ביוזמת טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-5 במאי 2014 על הריגתם של 11 בני-אדם בהתקפות של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה על עולי-רגל שיעים.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-5 במאי 2014 על הריגתם של 11 בני-אדם בעימותים קטלניים שפרצו בין גורמים רדיקליים לבין כוחות-הביטחון של אפגניסטן שפעלו במחוז זאבול (Zabul).
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 במאי 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-5 במאי 2014 על הריגתם של כ-40 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון במהלך שלושת הימים האחרונים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-5 במאי 2014 על הריגתם של 6 בני-אדם בהתקפות של מוסלמים נגד נוצרים במקומות אחדים בצפון ניגריה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: