Tuesday, May 13, 2014

178 הרוגים בעיראק; 50 הרוגים בסוריה; 47 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 12 חיילים נהרגו בתימן; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 5 הרוגים בפקיסטן; 2 הרוגים בדארפור; הרוג בתאילנד בפיגוע אסלאמי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו בניגריה, בסודאן, בתימן, בסומליה, בלוב, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-12 במאי 2014 על הריגתם של כ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו כי הצבא הסורי הצליח להשתלט על 3 עיירות באזור העיר אל-חמה. כמו כן נמסר על קרבות במזרח סוריה בהשתתפותם של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. גורמים רשמיים בסוריה מסרו על הריגתם של טרוריסטים מוסלמים אחדים במהלך קרבות עם הצבא הסורי.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-12 במאי 2014 על הריגתם של 178 בני-אדם בקרבות קשים מאוד בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור מחוז אל-אנבר. (לא נמסר דיווח רשמי על מספר ההרוגים בקרבות). כמו כן נמסר על הרוגים נוספים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-12 במאי 2014 על הריגתם של 47 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-12 במאי 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. מקורות נוספים מסרו כי בין ההרוגים היו לפחות 3 טרוריסטים מוסלמים וקצין בכיר.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-12 במאי 2014 על הריגתם של 12 חיילים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-12 במאי 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים במזרח דארפור.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-12 במאי 2014 על הריגתו של אדם אחד ועל פציעתם של 15 נוספים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
ד"ר יוחאי סלע

No comments: