Wednesday, May 7, 2014

120 הרוגים בסוריה; 80 הרוגים באפגניסטן; 24 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים בפקיסטן; 9 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה; 4 הרוגים בניגריה; צרפתי נהרג בתימן; אזרח מצרי נהרג בלוב; 6 פצועים בסין בפיגוע אסלאמי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסודאן, בניגריה, בסומליה, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-6 במאי 2014 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים ועימותים קטלניים בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין מורדים וטרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. מקורות בסוריה מסרו על הריגתם של 74 מורדים בידי כוחות-הביטחון הנאמנים למשטר, כמו כן נמסר על הריגתם של יותר מ-30 חיילים סורים מפיצוץ של מנהרת תופת בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-6 במאי 2014 על הריגתם של 24 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 במאי 2014 על הריגתם של יותר מ-70 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון. כמו כן נמסר על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 במאי 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם כולל חיילים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-5 במאי 2014 על הריגתו של אזרח צרפתי מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים שונים בניגריה מסרו ב-5 במאי 2014 על הריגתם של לפחות 4 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים באלג'יריה מסרו ב-5 במאי 2014 על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית שנערכה ליד הגבול עם מאלי.
--
לוב – טרור:  מקורות רשמיים בלוב מסרו ב-5 במאי 2014 על הריגתו של אזרח מצרי קופטי מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון-מזרח לוב.
--
סין – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בסין מסרו ב-5 במאי 2014 על פציעתם של 6 בני-אדם בפיגוע דקירה בסכין בידי טרוריסט מוסלמי שפעל בתחנת רכבת.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: