Friday, May 9, 2014

50 הרוגים בסוריה; 14 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים באפגניסטן; 2 בני-אדם הוצאו להורג בעזה; חייל צרפתי נהרג במאלי; הרוג במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, בסודאן, במאלי, בסומליה, בתימן, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-8 במאי 2014 על הריגתם של 50 בני-אדם כולל חיילים וטרוריסטים מוסלמים בקרבות ובעימותים קטלניים שיו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו כי הצבא הסורי החל לערוך מצבעים צבאיים רחבי-היקף באזור אידליב, חאלב, דרעא וחומס. מקורות באופוזיציה הסורית ממסרו כי בפיגוע הענק שהתבצע בעיר חאלב ב-6 במאי 2014 נהרגו לפחות 50 חיילים סורים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-8 במאי 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
רצועת-עזה – טרור: מקורות תקשורתיים בעזה מסרו ב-8 במאי 2014 על הוצאתם להורג של 2 בני-אדם באשמת סיוע לישראל.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-8 במאי 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם כולם בני-משפחה אחת מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-8 במאי 2014 על הריגתם של 9 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שהגיעו מהגבול האפגאני. כמו כן נסמר על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
מאלי – טרור – צרפת: מקורות צבאיים בצרפת מסרו ב-8 במאי 2014 על הריגתו של חייל צרפתי בקרבות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון מאלי. זהו החייל השמיני שנהרג במאלי מאז שצרפת החלה לפעול מאלי בחודש שינואר 2013.
--
מצרים – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-8 במאי 2014 על הריגתו של אדם אחד בקרבות רחוב שפרצו בין תומכי הגנרל סיסי לבין מתנגדיו.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: