Wednesday, May 14, 2014

71 הרוגים בסוריה; 47 הרוגים בעיראק; 21 הרוגים באפגניסטן; 12 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה; 4 הרוגים בניגריה; 2 מורים נהרגו בפקיסטן; 2 חיילים נהרגו בפיליפינים בפיגוע אסלאמי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בסודאן, בניגריה, בתימן, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-13 במאי 2014 על הריגתם של לפחות 71 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מחוץ לסוריה מסרו כי מרבית ההרוגים היו במהלך פעולות צבאיות יזומות של הצבא הסורי נגד ארגוני טרור המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. מקורות תקשורתיים שונים מסרו על הריגתם של טרוריסטים מוסלמים בסוריה שהגיעו באלבניה ואזרבייג'ן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-13 במאי 2014 על הריגתם של 47 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות בין כוחות הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור מחוז אל-אנבר. מקורות תקשורתיים רשמיים בעיראק מסרו רק על 14 הרוגים במהלך היממה האחרונה בפיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-13 במאי 2014 על הריגתם של 21 בני-אדם בסדרה של פגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. מקורות נוספים מסרו כי הפעולות הללו נעשו במסגרת "מתקפת האביב" של הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-13 במאי 2014 על הריגתם של 2 מורים מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן שפעלו בצפון-מערב פקיסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים ניגריה מסרו ב-13 במאי 2014 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של מוסלמים נגד נוצרים המתגוררים בצפון ניגריה.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-13 במאי 2014 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור הגבול המשותף עם מאלי.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-13 במאי 2014 על הריגתם של 2 חיילים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: