Sunday, May 4, 2014

50 הרוגים בסוריה; 32 מוסלמים נהרגו בהודו; 22 חיילים נהרגו בסודאן; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 12 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בעיראק; 9 הרוגים במאלי; 6 הרוגים בסומליה; קצין בכיר נהרג בתימן; הרוג במצרים;  פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו בסומליה, בסודאן, בניגריה, בתימן, בסוריה, בהודו, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-3 במאי 2014 על הריגתם של כ-50 בני-אדם בשתי התקפות אוויריות של הצבא הסורי על עיר חאלב. כמו כן נסמר על הרוגים נוספים בפיגועי טרור קטלניים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מהמזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-3 במאי 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בשתי התקפות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
הודו – טרור אתני: מקורות תקשורתיים הודו מסרו ב-3 במאי 2014 על הריגתם של 27 מוסלמים בקרבות בין מיליציות אסלאמיות למיליציות הינדיות. מקורות נוספים מסרו כי מיליציה הינדית תקפה תושבים מוסלמים המתגוררים במדינת אסאם. מקור רשמי מסר כי 11 טרוריסטים נהרגו בהתקפה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-3 במאי 2014 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-3 במאי 2014 על הריגתם של 12 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. 6 מההרוגים היו באזור העיר קראצ'י.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-3 במאי 2014 על הריגתו של קצין בכיר מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שפעלו באזור העיר עדן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-3 במאי 2014 על הריגתם של 6 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
סודאן – קורדופן: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-3 במאי 2014 על הריגתם של 22 חיילים בקרבות בין הצבא הסודאני לבין מורדים הפועלים באזור דרום קורדופן השואף להתנתק מסודאן האסלאמית של ממשלת חרטום.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-3 במאי 2014 על הריגתם של 9 בני-אדם בקרבות בין 2 ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים בצפון מאלי.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-3 במאי 2014 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: