Saturday, October 19, 2013

100 הרוגים בסוריה; 15 הרוגים בעיראק; 12 חיילים נהרגו בתימן; 5 הרוגים בדרום-סודאן; 3 הרוגים באפגניסטן; 2 הרוגים בפקיסטן; 2 חיילים נהרגו בטוניסיה; 2 הרוגים בקווקז; מפקד המשטרה הצבאית בלוב נהרג בידי טרוריסטים; שוטר נהרג במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסוריה, במצרים, בתימן, בלבנון, בטורקיה, בסומליה, בסודאן באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-18 באוקטובר 2013 על הריגתם של 100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים ועימותים אלימים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. בעקבות הריגתו של קצין בכיר במודיעין הסורי, סוריה הפציצה מהאוויר אזורים נרחבים בדיר אל-זור. עוד נמסר על הוצאתם-להרוג של לפחות 10 חיילים בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור.
--
טוניסיה – טרור: מקרות תקשורתיים בטוניסיה מסרו ב-18 באוקטובר 2013 על הריגתם של 2 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-18 באוקטובר 2013 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של פגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. ביממה הקודמת נהרגו בעיראק כ-60 בני-אדם. מאות נוספים נפצעו במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור – פקיסטן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו על הריגתם של 3 בני-אדם בפיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר מפי מקורות תקשורתיים בפקיסטן על הריגתם של 2 בני-אדם בפיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-18 באוקטובר 2013 על הריגתם של 12 חיילים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בדרום סודאן מסרו ב-18 באוקטובר 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים הפועלים באזור העיר ג'ובה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-18 באוקטובר 2013 על הריגתו של מפקד המשטרה הצבאית מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-18 באוקטובר 2013 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון סיני.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-18 באוקטובר 2013 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל במסגד בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: