Wednesday, October 9, 2013

50 הרוגים בסוריה; 21 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 20 הרוגים בניגריה; 11 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בעיראק; 2 חיילים נהרגו בפיליפינים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלוב, בסוריה, בעיראק, בלבנון, בטורקיה, בתימן בסומליה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות תקשורתיים במזרח התיכון מסרו ב-8 באוקטובר 2013 על הריגתם של לפחות 50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בסוריה במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היו לפחות 20 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-8 באוקטובר 2013 על הריגתם של 21 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים בהם פועל הארגון. גורמים נוספים מסרו גם על נפגעים בקרב האזרחים – כולל 3 הרוגים לפחות.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-8 באוקטובר 2013 על הריגתם של 11 בני-אדם (כולל חיילים) בשלוש תקריות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-8 באוקטובר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-8 באוקטובר 2013 על הריגתם של 20 בני-אדם בתי תקריות טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה בצפון ניגריה. במקרה אחד נהרגו 7 בני-אדם בהתקפה על מסגד מקומי.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-8 באוקטובר 2013 על הריגתם של 2 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום הפיליפינים. בחודש האחרון נהרגו יותר מ-120 בני-אדם בקרבות בין טרוריסטים מוסלמים לבין כוחות-הביטחון של הפיליפינים הפועלים בדרום המדינה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: