Monday, October 14, 2013

60 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים באפגניסטן; 25 הרוגים בעיראק; 3 משקיפי או"ם נהרגו בדארפור;  הרוג בתימן; הרוג בסומליה; הרוג בתאילנד; 7 עובדי או"ם נחטפו בסוריה;  פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בסומליה, בניגריה באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים בלבנון מסרו ב-13 באוקטובר 2013 על הריגתם של כ-60 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו על קרבות באזור דמשק, חומס וחאלב. כמו כן נמסר על קרבות בין אנשי האופוזיציה הסורית לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. במהלך היממה האחרונה נהרגו באזור דמשק לפחות 12 בני-אדם מירי של מרגמות שנורו בידי הצבא הסורי או בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-13 באוקטובר 2013 על הריגתם של 30 בני-אדם בשתי תקריות טרור בהם היו מעורבים טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. במקרה אחד נהרגו לפחות 21 בני-אדם בקרבות בין טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן לבין כוחות-הביטחון של אפגניסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-13 באוקטובר 2013 על הריגתם של 25 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים במפרץ הפרסי מסרו ב-13 באוקטובר 2013 על הריגתו של אדם אחד בעימותים אלימים שפרצו מיליציות מוסלמיות חמושות לבין כוחות-הביטחון באזור העיר עדן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-13 באוקטובר 2013 על הריגתו של אדם אחד בחילופי-אש בין טרוריסטים מוסלמים לבין אנשי כוחות-הביטחון של סומליה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-13 באוקטובר 2013 על הריגתם של 3 משקיפי או"ם מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור חבל דארפור.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-13 באוקטובר 2013 על הריגתו של אדם אחד מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: