Friday, October 18, 2013

80 הרוגים בסוריה; 60 הרוגים בעיראק; 14 אזרחים ו-2 חיילים נהרגו בפקיסטן; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 3 הרוגים באפגניסטן; 3 הרוגים בדארפור; קצין נהרג בתימן; טרוריסט מוסלמי נהרג ברמאללה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בצרים, בתימן, בסומליה, בלוב, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-17 באוקטובר 2013 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 40 בני-אדם בקרבות שפרצו בדיר אל-זור בין האופוזיציה הכורדית לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. מקורות רשמיים בסוריה מסרו על הריגתו של גנרל בכיר במודיעין הסורי מירי של צלף שפעל באזור העיר דיר אל-זור.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-17 באוקטובר 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-17 באוקטובר 2013 על הריגתם של 2 חיילים פקיסטנים מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור הגבול עם אפגניסטן. כמו כן נסמר על הריגתם של 14 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. בין ההרוגים היא שר פקיסטני בכיר.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-17 באוקטובר 2013 על הריגתם של 60 בני-אדם בסדרה של פיגועי התאבדות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-17 באוקטובר 2013 על הריגתו של קצין בכיר מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-17 באוקטובר 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם מירי של טרוריסטים מקומיים הפועלים בדרום דארפור.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-17 באוקטובר 2013 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור סיני.
--
ישראל – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-17 באוקטובר 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי באזור רמאללה בעקבות ניסיון לבצע פיגוע עם טרקטור בבסיס צבאי ליד רמאללה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: