Friday, October 4, 2013

4 באוקטובר 2013
50 הרוגים בסוריה; 36 הרוגים בפקיסטן; 18 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים בסומליה; 5 חיילים נהרגו באפגניסטן; 5 שוטרים נהרגו בתימן; 160 הרוגים בניגריה; הרוג בלוב; הרוג בקשמיר; חייל נהרג בפיליפינים; פיגועים וקרבות עם נפגעים רבים היו בסוריה, בעיראק, בלבנון, בטורקיה, במצרים, בתימן, בסומליה, בסודאן, בפיליפינים, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים במזרח-התיכון מסרו ב-3 באוקטובר 2013 על הריגתם של כ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברבו הערים המרכזיות של סוריה. האופוזיציה הסורית מסרה כי היא מעוניינת להגיע להסכם על הפסקת-אש עם ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים בסוריה. בחודשים האחרונים נהרגו במות בני-אדם בעימותים הללו.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-3 באוקטובר 2013 על הריגתם של 4 חיילים בשני פיגועים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-3 באוקטובר 2013 על הריגתם של 36 בני-אדם בשורה ארוכה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בכל רחבי פקיסטן. בין ההרוגים היו לפחות 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים ורשמיים בעיראק מסרו ב-3 באוקטובר 2013 על הריגתם של 18 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – טרור: מקורות רשמיים בתימן מסרו ב-3 באוקטובר 2013 על הריגתם של 5 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום המדינה.
--
סומליה – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-3 באוקטובר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם מירי של אנשי כוחות-הביטחון של סומליה במהלך עימותים אלימים שפרצו באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אתני: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-3 באוקטובר 2013 על הריגתם של 160 בני-אדם בעימותים שבטיים אלימים שפרצו בשלושת הימים האחרונים. מקורות נוספים בניגריה מסרו כי ארגון הטרור אסלאמי "בוקו חראם" משתלט לחלוטין על צפון ניגריה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-3 באוקטובר 2013 על הריגתו של אדם אחד בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים על השגרירות הרוסית בטריפולי.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-3 באוקטובר 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי שניסה לחצות את הגבול בין פקיסטן להודו באזור חבל קשמיר.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-3 באוקטובר 2013 על הריגתו של חייל במהלך פעילות מבצעית שנערכה נגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום הפיליפינים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: