Sunday, October 6, 2013

50 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 15 חיילים נהרגו בלוב; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 5 הרוגים אפגניסטן; 4 הרוגים קניה; טרוריסט מוסלמי נהרג בסומליה; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בטורקיה, בעיראק, בסוריה, בתימן, בסודאן, בניגריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-5 באוקטובר 2013 על הריגתם של לפחות 50 בני-אדם בקרבות קשים שהיו באזור המחוז דרעא בין האופוזיציה הסורית לבין כוחות-הביטחון הנאמנים למשטר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-5 באוקטובר 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם בהתקפה אווירית של כוחות נאט"ו הפועלים באפגניסטן. ההרוגים נפגעו של טעות בזיהוי. כמו כן נמסר על הריגתו של חייל נאט"ו מירי של לובש מדים המזדהה עם ארגון הטליבאן.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-5 באוקטובר 2013 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של הודו הפועלים בחבל קשמיר.
--
לוב – טרור: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-5 באוקטובר 2013 על הריגתם של 13 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר טריפולי.
--
קניה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-5 באוקטובר 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בעימותים קטלניים בין מוסלמים לאנשי כוחות-הביטחון בעקבות הריגתו של אימאם יום קודם לכן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-5 באוקטובר 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מארגון "אל-שבאב" בהתקפה של כוח צבאי מערבי (ארה"ב) שערך מבצע צבאי בעיירה בה שוהים טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-5 באוקטובר 2013 על הריגתם של 70 בני-אדם בסדרה של התקפות טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור בגדאד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: