Thursday, October 3, 2013

70 הרוגים בסוריה; 21 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 14 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים בקווקז; 6 הרוגים בניגריה; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; 2 חיילים נהרגו בתאילנד; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים הין במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בטורקיה, בקשמיר, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות רשמיים מסרו ב-2 באוקטובר 2013 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בקרבות שנערכו לאורך כל היממה האחרונה בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין האופוזיציה הסורית וארגוני טרור אסלאמיים הפועלים ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים מקומיים באופוזיציה הסורית מסרו על הריגתם של 12 חיילים סורים בקרבות עם אנשי האופוזיציה הסורית. מנגד, גורמים ממשלתיים בסוריה מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים בפעילות צבאית יזומה של הצבא הסורי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-2 באוקטובר 2013 על הריגתם של 21 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי המדינה. בשבוע האחרון נהרגו עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה של הצבא האפגאני.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-2 באוקטובר 2013 על הריגתם של 14 בני-אדם בשלושה פיגועי טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. בין ההרוגים היו לפחות 4 טרוריסטים מוסלמים.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-2 באוקטובר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה במהלך היממה האחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-2 באוקטובר 2013 על הריגתם של 6 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה. בשובע האחרון נהרגו 110 בני-אדם בהתקפות טרור של ארגון "בוקו חראם".
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-2 באוקטובר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בהיתקלות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז. בין ההרוגים היו לפחות 3 טרוריסטים מוסלמים ו-3 שוטרים.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-2 באוקטובר 2013 על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-2 באוקטובר 2013 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום הפיליפינים. בחודש האחרון נהרגו עשרות בני-אדם בקרבות שפרצו בין ארגוני טרור אסלאמיים לבין כוחות-הביטחון של הפיליפינים הפועלים בדרום המדינה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: