Sunday, October 13, 2013

120 הרוגים בסוריה; 14 הרוגים בעיראק; 5 הרוגים בפקיסטן; 4 הרוגים באפגניסטן; הרוג במצרים; חייל נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסוריה, במצרים, בעיראק, בלבנון, בסומליה, בסודאן, בלוב, בפיליפינים, בקווקז, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-12 באוקטובר 2013 על הריגתם של כ-70 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים בין הצבא הסורי לבין האופוזיציה הפועלת להפלת המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. 50 הרוגים נוספים היו באזור העיר חאלב בקרבות בין קבוצות טרור שונות הפועלות בעיר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-12 באוקטובר 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-12 באוקטובר 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-12 באוקטובר 2013 על הריגתם של 14 בני-אדם בסדרה שלך פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק.
--
מצרים – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-12 באוקטובר 2013 על הריגתו של אדם אחד מירי של אנשי כוחות-הביטחון במהלך הפגנת מחאה של תומכי הנשיא המודח, מוחמד מורסי. כמו כן נמסר על פציעתם של 9 חיילים מפיצוץ של 5 מטעני-חבלה הופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור חצי-האי סיני.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-12 באוקטובר 2013 על הריגתו של חייל מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: