Tuesday, October 1, 2013

80 הרוגים בסוריה; 55 הרוגים בעיראק; 30 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 10 הרוגים בפקיסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 3 שוטרים נהרגו במצרים; טרוריסט מוסלמי נהרג בעזה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, בפיליפינים, בקווקז, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-30 בספטמבר 2013 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. לאורך כל היממה אחרונה נרשמו מאות אירועים שכללו הפצצות אוויריות ועימותים קטלניים בין הארגונים השונים הפועלים בכל רחבי סוריה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים ורשמיים בעיראק מסרו ב-30 בספטמבר 2013 על הריגתם של 51 בני-אדם בסדרה ארוכה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק. 14 מכוניות-תופת התפוצצו במקביל באזור העיר בגדאד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-30 בספטמבר 2013 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה נגד ארגון הפועל במחוזות רבים ברחבי המדינה.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-30 בספטמבר 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בפקיסטן.

פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-30 בספטמבר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר קראצ'י.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-30 בספטמבר 2013 על הריגתם של 3 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון סיני.
--
ישראל – רצועת עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-30 בספטמבר 2013 על הריגתו של טרוריסט מסולמי ועל פציעתו של נוסף בהיתקלות עם חיילי צה"ל בגבול בין ישראל לרצועת-עזה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: