Monday, October 21, 2013

100 הרוגים בסוריה; 22 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בטוניסיה; 10 הרוגים בעיראק; 5 הרוגים בתאילנד; 3 נוצרים נרצחו במצרים; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 2 חיילים נהרגו בתימן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בתימן, בסומליה, בלוב, בניגריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-20 באוקטובר 2013 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים מאוד שהיו במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של לפחות 30 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה באזור העיר אל-חמה. קרבות קשים היו גם במהלך היממה האחרונה באזור דיר אל-זור. קרבות נוספים נרשמו גם באזור דרעא ובמחוז אידליב. גורמי אופוזיציה מסרו על מספר גדול של חיילים הורגים במהלך הקרבות של הימים האחרונים.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במרצים מסרו ב-20 באוקטובר 2013 על רציחתם של 3 נוצרים מירי של טרוריסטים מוסלמים בעת קיומה של חתונה קופטית שנערכה באזור העיר קהיר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: גורמים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-20 באוקטובר 2013 על הריגתם של 22 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה נגד ארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-20 באוקטובר 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בכירים במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה בידי הצבא הפקיסטני.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-20 באוקטובר 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם ועל פציעתם של עשרות רבות בסדרה של פיגועים שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. מקורות רשמיים בעיראק מסרו כי במהלך היממה האחרונה התפוצצו 8 מכוניות-תופת.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-20 באוקטובר 2013 על הריגתם של 2 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור עדן.
--
טוניסיה – טרור: מקורות צבאיים בטוניסיה מסרו ב-20 באוקטובר 2013 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-20 באוקטובר 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: