Friday, August 17, 2012

100 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים בפקיסטן; 14 הרוגים בניגריה; 10 הרוגים בעיראק; 3 חיילים נהרגו באפגניסטן; 3 חיילים נוספים נהרגו בפיליפינים; 2 חיילים נהרגו בתימן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-16 באוגוסט 2012 על הריגתם של 100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהתרחשו בכל רחבי סוריה – בעיקר באזור חאלב ובצפון סוריה ליד הגבול עם טורקיה. גם באזור דיר אל-זור נרשמו עימותים קטלניים בין כוחות-הביטחון נאמנים למשטר לבין מורדים כורדים הפועלים במחוז. מקורות מקומיים דיווחו לאורך כל היום על הפצצות אוויריות של הצבא הסורי על ערים אחדות ברחבי המדינה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-16 באוגוסט 2012 על הריגתם של 3 חיילים אפגנים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון המדינה. עוד עשרות פצועים נרשמו במהלך היממה האחרונה מפעולות טרור שהתבצעו ברחבי המדינה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-16 באוגוסט 2012 על הריגתם של 20 שיעים מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-16 באוגוסט 2012 על הריגתם של 10 בני-אדם בפיגוע שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים במזרח עיראק. עוד עשרות בני-אדם נוספים נפצעו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-16 באוגוסט 2012 על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום המדינה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-16 באוגוסט 2012 על הריגתם של 14 בני-אדם (רובם פעילי טרור מוסלמים) בפעילות צבאית שנערכה נגד חברי ארגון הטרור המוסלמי "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-16 באוגוסט 2012 על הריגתם של 3 חיילים פיליפינים נוספים בהיתקלות שנערכה עם פעילי טרור מוסלמים מארגון "אבו סיאף" הפועל בדרום המדינה. במהלך ההיתקלות נהרגו 4 חיילים פיליפינים. בדו"ח הקודם מסרנו על חייל אחד הרוג.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע



No comments: