Monday, August 13, 2012

53 הרוגים בסוריה; 51 הרוגים באפגניסטן; 7 פעילי טרור מוסלמים ו-2 אזרחים נהרגו במצרים; 3 הרוגים בפקיסטן; 3 חיילי נאט"ו נוספים נהרגו באפגניסטן; 3 שוטרים נהרגו בעיראק;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-12 באוגוסט 2012 על הריגתם של 53 בני-אדם ביום נוסף של הפגזות וקרבות שהתרחשו בכל רחבי סוריה. מרבית ההרוגים היו באזור העיר חאלב – שם המורדים הצליחו להשתלט על חלקים נוספים בעיר. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 2 עיתונאים סורים בדמשק.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-12 באוגוסט 2012 על הריגתם של 7 פעילי טרור מוסלמים במהלך פעולה צבאית יזומה שנערכה בסיני נגד בסיסי טרור של הג'יהאד העולמי המזוהה עם ארגון אל-קאעידה. כמו כן נמסר על הריגתם של ראש שבט בדואי ובנו מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בסיני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-12 באוגוסט 2012 על הריגתם של 40 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך פעולה צבאית יזומה שנערכה נגד פעילי הארגון הפועלים במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 11 בני-אדם בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן על מוסדות משטרתיים במחוז נימרוז.
--
אפגניסטן – נאט"ו: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-12 באוגוסט 2012 על הריגתם של 3 חיילי נאט"ו מירי של חיילים אפגנים טירונים. ביממה האחרונה נהרגו לפחות 6 חיילי נאט"ו מירי של חיילים אפגנים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-12 באוגוסט 2012 על הריגתו של חייל מפיצוץ של מוקש במחוז בלוצ'יסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של חיילים איראנים שפעלו באזור הגבול המשותף.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-12 באוגוסט 2012 על הריגתם של 3 שוטרים עיראקים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים באזור העיר בגדאד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: