Friday, August 3, 2012

67 הרוגים בסוריה; 12 הרוגים בעיראק; 12 הרוגים בדארפור; 5 פעילי טרור נהרגו באפגניסטן; 4 חיילים נהרגו בתימן; 2 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; מפקד בכיר בארגון הטליבאן נהרג בפקיסטן; חייל נהרג בטורקיה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות תקשורתיים במפרץ-הפרסי מסרו ב-2 באוגוסט 2012 על הריגתם של 67 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהתרחשו בכל רחבי סוריה – בעיקר באזור העיר חאלב. במהלך הלילה נמסר על טבח של 40 בני- אדם שנרצחו בידי הצבא הסורי הפועל באזור העיר אל-חאמה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-2 באוגוסט 2012 על הריגתם של 5 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן שניסו לתקוף שדה-תעופה ששוכן באזור קאבול.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-2 באוגוסט 2012 על הריגתם של 2 חיילי נאט"ו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: גורמים רשמיים בפקיסטן מסרו ב-2 באוגוסט 2012 על הריגתו של מפקד בכיר בארגון הטליבאן במהלך פעולה משטרתית יזומה שנערכה באזור פנג'אב. לא נמסר על הרוגים נוספים במהלך הפעולה.
--
עיראק – טרור: מקורות רשמיים בעיראק מסרו ב-2 באוגוסט 2012 על הריגתם של 12 בני-אדם בסדרה ארוכה של אירועי טרור שהתרחשה במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-2 באוגוסט 2012 על הריגתם של 4 חיילים תימנים מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום תימן.
--
סודאן – דארפור: ארגונים לזכויות אדם בחבל דארפור מסרו ב-2 באוגוסט 2012 על הריגתם של 12 בני-אדם מירי של חיילים סודאנים במהלך הפגנת מחאה שנערכה בחבל.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-2 באוגוסט 2012 על הריגתו של חייל טורקיה ועל פציעתם של 8 נוספים בהיתקלות עם חברי המחתרת הכורדית הפועלת במזרח טורקיה. ביממה הקודמת נהרגו 22 חברי המחתרת הכורדית בהיתקלות דומה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: