Wednesday, August 1, 2012


52 הרוגים בסוריה; 13 הרוגים בתימן; 7 הרוגים בסודאן; ילד ו-6 פעילי טרור מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 5 הרוגים בניגריה; 3 פעילי טרור נהרגו בפקיסטן; עיתונאי נהרג בעיראק;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-31 ביולי 2012 ביולי 2012 על הריגתם של 52 בני-אדם בקרבות ובהפגזות של הצבא הסורי באזור העיר חאלב, חומס, דיר אל-זור, במחוז אידליב ובמחוז דרעא. גורמים באופוזיציה הסורית בחאלב מסרו כי בהתקפה אחת נהרגו לפחות 40 שוטרים סורים בהיתקלות עם אנשי האופוזיציה הלוחמת הפועלת בעיר בעת ניסיון לכבוש תחנת משטרה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של אזרחים מירי של צלפים סורים באזור העיר דיר אל-זור – שם פועלים אנשי המחתרת הכורדית נגד המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. מרבית אזור דיר אל-זור נמצא בשליטתה של האופוזיציה הלוחמת.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-31 ביולי 2012 על הריגתו של ילד בן 13 מפיצוץ של מוקש שהוטמן בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 6 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחזו קונאר.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-31 ביולי 2012 על הריגתם של 3 פעילי טרור מוסלמים מפיצוץ של מטען-חבלה שכנראה הופעל טרם-זמנו באזור מחוז קוהאט.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-31 ביולי 2012 על הריגתו של שדרן טלוויזיה מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות רשמיים בתימן מסרו ב-31 ביולי 2012 על הריגתם של 8 בני-אדם בקרבות שפרצו בין חברי מיליציה מוסלמית לכוחות הביטחון הפועלים באזור העיר צנעא ליד משרד-הפנים התימני. כמו כן נמסר מפי גורמי מודיעין בתימן על הריגתם של 5 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות אווירית שנערכה בדרום תימן.
--
סודאן – טרור ואלימות: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-31 ביולי 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם בהפצצה אווירית של הצבא הסודאני באזור מדינת הנילוס הכחול. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 בני-אדם בקרבות בין מורדים מקומיים בחבל דארפור לבין כוחות הצבא הסודאני הפועל בחבל.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-31 ביולי 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם ו-2 טרוריסטים מתאבדים בשתי תקריות טרור שהתבצעו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: