Tuesday, July 31, 2012

60 הרוגים בסוריה; 26 פעילי טרור נהרגו בסומליה; 7 הרוגים בעיראק; 5 הרוגים באפגניסטן; 2 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; 2 חיילים נהרגו בטורקיה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-30 ביולי 2012 על הריגתם של 60 בני-אדם ביום נוסף של קרבות והפגזות של הצבא הסורי על ערים מרכזיות ברחבי סוריה. גורמים נוספים מסרו על עימותים קטלניים שהיו בדיר אל-זור – שם שולטים ארגוני אופוזיציה כורדיים על חלקים גדולים במזרח סוריה. כמו כן נמסר גם על עימותים קטלניים שהיו באזור דרעא. בעיר חאלב נמשכו ההפגזות הסוריות על בתי התושבים לאורך כל היום. גורמים בטורקיה מסרו על עריקתו של סגן-מפקד משטרת לטקיה יחד עם 11 שוטרים שהצליחו להימלט לטורקיה ולהצטרף לכוחות האופוזיציה הפועלים נגד המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. נציג דיפלומטי סורי בלונדון ערק לשורות האופוזיציה. אסד מרכז מאמץ גדול בערים המרכזיות, בעוד האופוזיציה שולטת על מרבית האזור הכפרי בסוריה.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-30 ביולי 2012 על הריגתם של 2 חיילי נאט"ו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-30 ביולי 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל במסגד מקומי בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז אורזוגאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-30 ביולי 2012 על הריגתם של 7 שוטרים בסדרה של פיגועי טרור שהיו במהלך היממה האחרונה במערב עיראק המהווה מרכז של פעילות טרוריסטית של ארגון אל-קאעידה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-30 ביולי 2012 על הריגתם של 26 פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בהיתקלות עם כוחות פרו-ממשלתיים הפועלים בדרום סומליה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-30 ביולי 2012 על הריגתם של 2 חיילים טורקים ועל פציעתם של 10 נוספים בהיתקלות עם חברי המחתרת הכורדית הפועלת במזרח המדינה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


1 comment:

Unknown said...

helpful site page my site Dolabuy Louis Vuitton Full Report you could try here