Saturday, July 14, 2012

100 הרוגים בסוריה; 20 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בסומליה; 7 הרוגים בפקיסטן; 5 הרוגים באפגניסטן; 2 הרוגים בעיראק; טרוריסט מוסלמי נוסף נהרג בעזה; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-13 ביולי 2012 על הריגתם של 100 בני-אדם נוספים בקרבות ובעימותים קטלניים בין אנשי כוחות-הביטחון לבין אזרחים ואנשי "הצבא הסורי החופשי" הפועל נגד המשטר. ביממה הקודמת נהרגו לפחות 250 בני-אדם – מרבית ההרוגים ביו בטבח שהתרחש באזור העיר אל-חאמה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-13 ביולי 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצות של מטען בחבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן. שני ההרוגים היו יועצת בכירה לענייני נשם באפגניסטן ובעלה. כמו כן נמסר על הריגתו של שוטר אפגני יחד עם שני קרוביו מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז בע'לאן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-13 ביולי 2012 על הריגתו של חייל נאט"ו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בדרום אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור - טליבאן: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-13 ביולי 2012 על הריגתם של 7 בני-אדם מפיצול במרכז מסחרי של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז קוויטה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-13 ביולי 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעלו באזור העיר בגדאד.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים רשמיים בסומליה מסרו ב-13 ביולי 2012 על הריגתם של 20 פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בהפצצה אווירית של הצבא הקנייתי על בסיסי טרור הנמצאים בדרום סומליה באזור הגבול עם קניה.
--
ישראל – טרור – רצועת-עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-13 ביולי 2012 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי שהתקרב לגדר הביטחונית במטרה לפגוע בחיילי צה"ל באזור זיקים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: