Saturday, July 28, 2012

250 הרוגים בסוריה ביומיים; 7 פעילי טרור נהרגו באפגניסטן; 7 פעילי טרור נהרגו בקווקז; 5 הרוגים נוספים בפיליפינים בפיגוע טרור אסלאמי; 3 הרוגים בפקיסטן; 3 שוטרים נהרגו בניגריה; 3 הרוגים בתאילנד; 2 חיילים נהרגו בטורקיה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-27 ביולי 2012 על הריגתם של כ-100 בני-אדם בקרבות ובהפגזות קשות מרוד של הצבא הסורי על שכונות אחדות בדמשק ובעיר חאלב – שם הצליחו המורדים להשתלט מחדש על אזורים נרחבים. ביממה הקודמת נהרגו לפחות 150 בני-אדם ברחבי סוריה. במהלך היממה האחרונה נרשמו עימותים קטלניים מאוד ליד הגבול הירדני, באזור העיר דיר אל-זור ולאורך הגבול עם טורקיה. גורמים מדיניים בינלאומיים מסרו כי קיים חשש אמיתי מטבח בעיר חאלב בידי כוחותיו של אסד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-27 ביולי 2012 על הריגתם של 7 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בעקבות פעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז קאבול.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-27 ביולי 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהוטמן בידי פעילי טרור מוסלמים שפעלו נגד ארגון "לאשקר א-אסלאם" שהוצא מחוץ לחוק בצפון-מערב פקיסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-27 ביולי 2012 על הריגתם של 3 שוטרים מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון-מזרח ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-27 ביולי 2012 על הריגתם של 2 חיילים טורקים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי חברי המחתרת הכורדית הפועלים בדרום-מזרח טורקיה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-27 ביולי 2012 על הריגתם של 7 פעילי טרור מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-הקווקז.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-27 ביולי 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם מירי ומפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בפיליפינים מסרו ב-27 ביולי 2012 על הריגתם של 5 חיילים נוספים בקרב ארוך שנערך עם פעילי טרור מוסלמים מארגון "אבו סיאף" הפועל בדרום הפיליפינים. ביממה האחרונה נהרגו לפחות 12 חיילים ו-4 פעילי טרור מוסלמים חברי הארגון.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: