Sunday, July 1, 2012


83 הרוגים בסוריה; 8 הרוגים בעיראק; 5 שוטרים נהרגו בניגריה; 4 ילדים נהרגו באפגניסטן; פעיל טרור נהרג בקשמיר; 11 בני-אדם נוספים נהרגו בתימן מפיצוץ של מוקשים;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-30 ביוני 2012 על הריגתם של 83 בני-אדם ביום נוסף של עימותים קטלניים בין אנשי כוחות הביטחון הנאמנים למשטר לבין אזרחים ומפגינים שפעלו באזורים רבים ברחבי סוריה. מקורות מסוריה מסרו כי בהפגזות של העיירה דומא ליד דמשק נהרגו למעלה מ-80 בני-אדם רק בעשרת הימים האחרונים. תושבים בעיירה מסרו כי דומא הפכה ל"אזור אסון" בעקבות ההרס הרב שנגרם לה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-30 ביוני 2012 על הריגתם של 4 ילדים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באקראי באזור מחוז קנדהאר.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-30 ביוני 2012 על הריגתם של 8 בני-אדם נוספים בשלושה פיצוצים של מטעני-חבלה שהופעלו יום קודם לכן (שישי) בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-30 ביוני 2012 על הריגתם של 5 שוטרים מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-30 ביוני 2012 על הריגתו של פעילי טרור מוסלמי בהיתקלות עם חיילים הודים שפעלו באזור צפון קשמיר.
--
תימן – טרור: מקורות רשמיים בתימן מסרו ב-30 ביוני 2012 על הריגתם של 11 אזרחים נוספים מפיצוץ של מוקשים שהוטמנו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה. בשבועיים האחרונים נהרגו לפחות 83 אזרחים בעת שהם עלו על מוקשים שהוטמנו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום המדינה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: