Friday, July 6, 2012

63 הרוגים בסוריה; 11 הרוגים בסומליה; 8 פעילי טרור נהרגו באפגניסטן; 7 הרוגים בקווקז; 3 קצינים נהרגו בסוריה; 3 הרוגים בקשמיר; 2,400 פעילי טרור נהרגו בחיסולים-ממוקדים אמריקאים שנערכו בשמונה השנים האחרונות בפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית סמרו ב-5 ביולי 2012 על 63 בני-אדם שנהרגו במהלך היממה האחרונה וכן על הריגתם של 3 קצינים בצבא הסורי מירי של מורדים הפועלים נגד המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. מקורות מקומיים בסוריה מסרו כי במהלך היממה האחרונה נרשמו עשרות עימותים קטלניים בין כוחות-הביטחון לבין אזרחים ואנשי "הצבא הסורי החופשי". מקורות נוספים בסוריה מסרו על עריקתו של גנרל מנאף טלאס בנו של שר-ההגנה לשעבר מוסטפא טלאס.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-5 ביולי 2012 על הריגתם של 8 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במבצע צבאי של כוחות נאט"ו שפעלו באזור מזרח אפגניסטן.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 ביולי 2012 על הריגתם של 2,400 פעילי טרור מוסלמים בחיסולים-ממוקדים אמריקאים שנערכו בפקיסטן בשמונה השנים האחרונות.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-5 ביולי 2012 על הריגתם של 11 בני-אדם בקרבות שפרצו בין כוחות-הממשלה לבין פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בדרום סומליה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים בסוריה מסרו ב-5 ביולי 2012 על הריגתם של 6 פעילי טרור מוסלמים ושל איש כוחות-הביטחון בהיתקלות קטלנית שהתרחשה בצפון הקווקז.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בקשמיר מסרו ב-5 ביולי 2012 על הריגתם של 3 פעילי טרור מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון שפעלו בחבל קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: