Wednesday, July 4, 2012

48 הרוגים בסוריה; 45 הרוגים בדארפור; 44 הרוגים בעיראק; 25 חברי המחתרת הכורדית נהרגו בצפון עיראק; 11 הרוגים בניגריה; 5 הרוגים בפקיסטן; 3 הרוגים בתימן; 2 שוטרים נהרגו בקשמיר; פעיל טרור בכיר נהרג בקווקז;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-3 ביולי 2012 על הריגתם של 48 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים בין כוחות-הביטחון לבין אזרחים ואנשי "הצבא הסורי החופשי" הפועלים נגד המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. מקורות מקומיים בסוריה מסרו כי מרבית ההרוגים היו בעיר חומס בהפגזות של הצבא הסורי על שכונות אחדות בהן מתרכזים אנשי האופוזיציה הלוחמת נגד המשטר.
--
אפגניסטן – טרור – פקיסטן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-3 ביולי 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם בפקיסטן במבצע צבאי אפגני שנערך נגד פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים מפקיסטן במחוז קוראם. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 בני-אדם בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן על רכב משטרתי שהיה בפעילות במזרח פקיסטן. עוד נמסר על הריגתו של שוטר מקומי מפיצוץ של מטען חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-3 ביולי 2012 על הריגתם של 44 בני-אדם ועל פציעתם של 100 נוספים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה שפעלו בארבעה מוקדים שונים ברחבי עיראק נגד יעדים של שיעים.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-3 ביולי 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם בשני פיגועי טרור שהיו בדרום המדינה. בין ההרוגים היה קצין מודיעין שנהרג בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום תימן.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-3 ביולי 2012 על הריגתם של 45 בני-אדם בקרבות שפרצו בין הצבא הסודאני לבין מורדים מקומיים הפועלים בחבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-3 ביולי 2012 על הריגתם של 11 בני-אדם בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה. ההרוגים היו עובדי קבלן.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בעיראק ובטורקיה מסרו ב-3 ביולי 2012 על הריגתם של 25 חברי המחתרת הכורדית בהפצצה אווירית של הצבא הטורקי על בסיסי המחתרת הנמצאים בצפון עיראק.
--
רוסיה - קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-3 ביולי 2012 על הריגתו של פעילי טרור מוסלמי בכיר בהיתקלות עם כוחות הביטחון שפעלו בצפון הקווקז.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-3 ביולי 2012 על הריגתם של 2 שוטרים מירי של פעילי טרור מוסלמים שפעלו בחבל קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: