Thursday, July 5, 2012

61 פעילי טרור מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 19 הרוגים בסוריה; 6 הרוגים בפקיסטן; 11 הרוגים בעיראק; 9 הרוגים בדרום-סודאן; 4 פעילי טרור נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; הרוג בתאילנד;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-4 ביולי 2012 על הריגתם של 19 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים בין כוחות-הביטחון הנאמנים למשטר לבין אזרחים ואנשי "הצבא הסורי החופשי". מקורות מקומיים בסוריה מסרו על הפגזות קשות של הצבא הסורי על העיר חומס. כמו כן נמסר כי בין ההרוגים של היממה האחרונה היו לפחות 6 ילדים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-4 ביולי 2012 על הריגתם של 61 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה ביממה האחרונה המחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-4 ביולי 2012 על הריגתם של 6 בני-אדם בעימותים קטלניים שפרצו בין מיליציות פוליטיות-אתניות הפועלות באזור העיר קראצ'י.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-4 ביולי 2012 על הריגתם של 11 בני-אדם בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה על עולי-רגל שיעים. ביממה הקודמת נהרגו לפחות 44 בני-אדם בסדרה ארוכה של פיגועי טרור שהתבצעה נגד עולי-רגל שיעים במוקדים אחדים ברחבי עיראק.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-4 ביולי 2012 על הריגתם של 4 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
סודאן – קורדופאן: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-4 ביולי 2012 על הריגתם של 9 בני-אדם בהתקפה אווירית של צפון סודאן על המחוז האוטונומי דרום קורדופאן.
--
תאילנד – טרור: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-4 ביולי 2012 על הריגתו של אדם אחד ועל פציעתם של 6 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: