Sunday, July 8, 2012

60 הרוגים בסוריה; 11 הרוגים באפגניסטן; 7 הרוגים בסודאן; 4 הרוגים נוספים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 4 הרוגים בתימן; 3 הרוגים בלבנון מירי של חיילים סורים; 2 הרוגים בטורקיה; 2 הרוגים בניגריה; שוטר נהרג בפקיסטן; חייל נהרג בקשמיר;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות באו"ם מסרו ב-7 ביולי 2012 על הריגתם של 60 בני-אדם בהפגזות של הצבא הסורי על שכונות אחדות ברחבי המדינה במהלך היממה האחרונה.
--
לבנון – סוריה: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-7 ביולי 2012 על הריגתם של 3 אזרחים לבנונים בהפגזה של הצבא הסורי לעבר השטח הלבנוני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-7 ביולי 2012 על הריגתם של 11 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בדרום אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-7 ביולי 2012 על הריגתו של שוטר מקומי מירי של פעילי טרור מוסלמים שפעלו באזור העיר איסלמאבאד.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-7 ביולי 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם בחיסול-ממוקד אמריקאי שלישי שנערך בפקיסטן במהלך היממה הקודמת. בשלושת החיסולים נהרגו לפחות 24 בני-אדם – רובם פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
תימן – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-7 ביולי 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם מירי של כוחות הביטחון שפעלו נגד משתתפים בהפגנת מחאה שנערכה באזור העיר עדן.
--
סודאן – קורדופאן: מקורות רשמיים בסודאן הצפונית מסרו ב-7 ביולי 2012 על הריגתם של 7 בני-אדם מירי של מורדים מקומיים הפועלים בדרום קורודפאן האוטונומי. בין ההרוגים היה יושב-ראש הפרלמנט המקומי של המחוז האוטונומי.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-7 ביולי 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-7 ביולי 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם בהיתקלות של חברי המחתרת הכורדית הפועלת במזרח המדינה.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-7 ביולי 2012 על הריגתו של חייל מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: