Thursday, July 12, 2012

78 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים בתימן; 12 הרוגים באפגניסטן; 6 הרוגים בפיליפינים; 6 הרוגים בפקיסטן; 6 כורדים נהרגו בטורקיה; 3 הרוגים בעיראק; 82 הרוגים בסוריה ביממה הקודמת;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-11 ביולי 2012 על הריגתם של 78 בני-אדם – אזרחים, חיילים ומורדים שנהרגו בחאלב, בחומס, במחוז אידליב ובדיר אל-זור. במהלך היממה האחרונה נרשמו עימותים קטלניים רבים בין כוחות-הביטחון לבין אזרחים ברחבי סוריה. מקורות נוספים בסוריה מסרו כי ב-10 ביולי 2012 נהרגו ברחבי סוריה לפחות 82 בני-אדם. כמו כן נמסר על עריקתו של שגריר סוריה בעיראק, נוואף אל-פארס, לכוחות האופוזיציה הלוחמת נגד המשטר העלווי של בשאר אל-אסד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-11 ביולי 2012 על הריגתם של 12 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך מבצע צבאי יזום שנערך נגד הארגון במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-11 ביולי 2012 על הריגתם של 6 בני-אדם בעימותים קטלניים שפרצו בין שתי מיליציות פוליטיות-אתניות הפועלות באזור העיר קראצ'י.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-11 ביולי 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר בגדאד.
--
תימן – טרור: מקורות רשמיים בתימן מסרו ב-11 ביולי 2012 על הריגתם של 20 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע באזור העיר עדן בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-11 ביולי 2012 על הריגתם של 6 חברי המחתרת הכורדית בהיתקלות עם אנשי כוחות-הביטחון שפעלו במזרח טורקיה. מקור נוסף מסר על 5 חברי המחתרת הכורדית שנהרגו בהיתקלות.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-11 ביולי 2012 על הריגתם של 6 פעילי טרור מוסלמים ביום קרב ארוך שהתפתח בדרום תאילנד בין פעילי טרור מוסלמים לבין כוחות-הביטחון הפועלים באזור.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


3 comments:

Anonymous said...

No extra time expended on the health club, no
back pain since of to various crunches or other stomach workout
routines and no far additional sweaty workout routines
basically to assure that your abs appear great.

My web blog ... marsvenusatwork.com

Anonymous said...

The way this apparatus performs is relatively simple.
In the subsequent post viewers are heading to discover far more about this product.



My web site :: obd2 software

yanmaneee said...

ysl
off white hoodie
kobe 9
pure boost
yeezy boost
stephen curry shoes
longchamp
jordan 11
balenciaga
coach outlet sale