Saturday, June 30, 2012

230 הרוגים בסוריה ביומיים; 20 הרוגים באפגניסטן; 19 הרוגים בפקיסטן; 14 הרוגים בעיראק; 5 הרוגים נוספים במאלי; 2 הרוגים בתאילנד; הרוג באלג'יריה מפיצוץ של מכונית-תופת; אימאם חוסל בצפון הקווקז;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-29 בינוי 2012 על הריגתם של 190 בני-אדם ביום חמישי ועל הריגתם של 43 נוספים ביום שישי. מקורות נוספים ציינו כי אירועי יום חמישי האחרון היו הקשים ביותר שאירעו בסוריה מאז שהחלה ההתקוממות העממית. במקרה אחד נהרגו עשרות בני-אדם בעיירה דומא בהפגזות מסיביות של הצבא הסורי על בתי תושבים.
--
אפגניסטן – טרור - טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-29 ביוני 2012 על הריגתם של 20 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במבצע צבאי יזום שנערך במזרח אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-29 ביוני 2012 על הריגתם של 13 מוסלמים שיעים בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים סונים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון-מערב פקיסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 6 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן ההתקפה יזומה של הצבא הפקיסטני שנערכה באזור הגבול עם אפגניסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות רשמיים בעיראק מסרו ב-29 ביוני 2012 על הריגתם של 10 בני-אדם נוספים בפיגוע שהיה יום קודם לכן באזור העיר בגדאד. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 חברי מיליציה אנטי אל-קאעידה מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים באזור העיר בעקובא.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים באלג'יריה מסרו ב-29 ביוני 2012 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי פעילי טרור מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-29 ביוני 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם נוספים בצפון מאלי בקרבות שפרצו בין מורדים לאנשי מיליציה מוסלמית המזוהה עם ארגון אל-קאעידה. דוברים בצפון מאלי מסרו כי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הצליחו להשתלט על עיירות אחדות בצפון המדינה לאחר קרבות אחדים עם מורדים מקומיים שבעקבותיהם נהרגו לפחות 26 בני-אדם.
--
רוסיה - קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-29 ביוני 2012 על הריגתו של אימאם מקומי מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-29 ביוני 2012 על הריגתם של 2 אנשי ביטחון מקומיים מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: