Friday, June 8, 2012

23 הרוגים בסוריה; 19 הרוגים בתימן; 18 אזרחים נהרגו בהפצצה של נאט"ו באפגניסטן; 7 הרוגים בפקיסטן; 7 הרוגים בעיראק; 4 הרוגים בפיליפינים; 2 הרוגים בתאילנד; ילד כורדי נהרג בטורקיה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-7 ביוני 2012 על הריגתם של 23 בני-אדם בהתנגשויות קטלניות שהיו בין כוחות-הביטחון הנאמנים למשטר לבין מפגינים ואנשי "הצבא הסורי החופשי" במוקמות רבים ברחבי סוריה. מקורות נוספים מציינים שהמשטר הסורי מונע את כניסתם של ארגוני סיוע ומפקחים לאזור אל-חאמה שם נטבחו לפחות 100 בני-אדם יום קודם לכן. מקורות מקומיים מסרו כי בעקבות הטבח, הכפר כובייר נהרס כולו וגופות נשרפו בידי כנופיות "השביחה" הפועלות למען המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. אירועי הדמים בסוריה גלשו בשבועות האחרונים למרחץ דמים בין העדות ולעיתים בין כפר לכפר. שרת-החוץ האמריקאית, קלינטון, הצהירה כי לאור האירועים האלימים האחרונים שבהם נטבחו כ-200 בני-אדם, אסד חייב לעזוב את סוריה.
--
אפגניסטן – נאט"ו: מקורות תקשורתיים רבים באפגניסטן מסרו ב-7 ביוני 2012 על הריגתם של 18 אזרחים בהפצצה של כוחות נאט"ו על בסיסי טרור של ארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-7 ביוני 2012 על הריגתם של 7 בני-אדם ועל פציעתם של 30 נוספים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז קוויטה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-7 ביוני 2012 על הריגתם של 7 בני-אדם – שניים מהם פעילי טרור מארגון אל-קאעידה – בסדרה נוספת של פיגועי טרור שהתבצעה ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-7 ביוני 2012 על הריגתם של 17 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום המדינה. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 אזרחים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה באזור העיר עדן.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-7 ביוני 2012 על הריגתו של ילד כורדי מירי בזמן הלוויה של חבר המחתרת הכורדית שנהרג בהיתקלות עם חיילים טורקים. מקורות נוספים מסרו כי לא ברור מי גרם למותו של הילד.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-7 ביוני 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בפיליפינים מסרו ב-7 ביוני 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון "אבו סיאף" הפועלים בדרום הפיליפינים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: