Saturday, June 9, 2012

21 הרוגים בפקיסטן; 20 הרוגים בסוריה; 8 הרוגים בניגריה; 7 חיילים נהרגו בדארפור; 6 שוטרים נהרגו בעיראק; 6 הרוגים בקווקז; 5 הרוגים נוספים בתימן; הרוג בלבנון;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות תקשורתיים בלבנון ומקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-8 ביוני 2012 על הריגתם של 20 בני-אדם מירי של חיילים סורים שפעלו נגד מפגינים שיצאו למחות נגד המשטר לאחר תפילות "יום השישי". בכל רחבי סוריה נערכו מאות הפגנות נגד המשטר.
--
לבנון – טרור ואלימות: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-8 במאי 2012 על הריגתו של אדם אחד בעימותים אלימים שפרצו בעיר טריפולי שבלבנון בין מיליציות מוסלמיות על רקע מלחמת-האזרחים בסוריה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-8 ביוני 2012 על הריגתם של 21 בני-אדם ועל פציעתם של 40 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהוטמן בתוך אוטובוס אזרחי בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז פשוואר.
--
עיראק – טרור: מקורות רשמיים בעיראק מסרו ב-8 ביוני 2012 על הריגתם של 6 שוטרים עיראקים בשתי תקריות טרור שהתבצעו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה. האירועים התרחשו ב-7 ביוני בשעות הערב המאוחרות.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-8 ביוני 2012 על הריגתם של 5 פעילי טרור מוסלמים נוספים מארגון אל-קאעידה במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה נגד פעילי הארגון הפועלים בדרום המדינה. במהלך הפעולה כולה נהרגו לפחות 23 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן ובדארפור מסרו ב-8 ביוני 2012 על הריגתם של 7 חיילים סודאנים במהלך עימות קטלני שפרת עם מורדים מקומיים. האירוע התרחש ב-7 ביוני 2012.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-8 ביוני 2012 על הריגתם של 8 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהוטמן בתחנת משטרה בממוקמת בצפון ניגריה בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם". מקור אחר טען כי האירוע הקטלני היה פיגוע התאבדות באמצעות מכונית-תופת שהופעלה בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-8 ביוני 2012 על הריגתם של 6 פעילי טרור מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון הפועלים בצפון הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

1 comment:

Anonymous said...

Persons who liked it also said that they had to put
in some physical exercise and a handle over diet plan to drop fat from the abdomen.


Here is my website - Ning.Com