Saturday, June 2, 2012

50 הרוגים בסוריה; 14 הרוגים באפגניסטן; 11 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 8 הרוגים בניגריה; 4 הרוגים בפקיסטן; 2 הרוגים בקווקז; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן; חייל צה"ל וטרוריסט מוסלמי נהרגו בהיתקלות בגבול רצועת-עזה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות תקשורתיים בסוריה ומקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-1 ביוני 2012 על הריגתם של 12 בני-אדם, כולם עובדי מדינה, מירי של פעילי טרור שפעלו במרכז סוריה. במהלך היום נמסר על עימותים קטלניים נוספים שהיו בכל רחבי סוריה לאחר תפילות "יום השישי". גורמים באופוזיציה הסורית מסרו כי ביממה האחרונה נהרגו לפחות 50 בני-אדם בעימותים קטלניים בין חיילים סורים לבין אזרחים ואנשי האופוזיציה הלוחמת.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-1 ביוני 2012 על הריגתו של חייל נאט"ו בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-1 ביוני 2012 על הריגתם של 14 בני-אדם בקרבות שפרצו בין פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן לבין כוחות אפגניים שפעלו באזור הגבול עם פקיסטן.
--
פקיסטן – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-1 ביוני 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם בעימותים קטלניים שפרצו בין שתי מיליציות אתניות-פוליטיות הפועלות באזור העיר קראצ'י.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים בתימן: מקורות מודיעיניים בתימן מסרו ב-1 ביוני 2012 על הריגתם של 11 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסור ב-1 ביוני 2012 על הריגתם של 7 פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" ועל הריגתו של חטוף גרמני במבצע חילוץ שנערך בידי הכוחות הניגריים בצפון ניגריה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-1 ביוני 2012 על הריגתם של 2 אנשי כוחות הביטחון מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בקווקז.
--
ישראל – טרור – רצועת-עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-1 ביוני 2012 על הריגתו של חייל צה"ל במהלך חדירה של טרוריסט מוסלמי שנהרג מירי של חיילי צה"ל שפעלו בגבול-רצועת עזה. כמו כן נמסר על ירי של 2 פצצות מרגמה לעבר ישראל שנורו בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים ברצועת-עזה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: