Friday, June 1, 2012


18 הרוגים בעיראק; 17 הרוגים בסומליה; 10 הרוגים בסוריה; 7 הרוגים בתימן; 7 הרוגים באפגניסטן; הרוג בקניה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-31 במאי 2012 על הריגתם של 10 בני-אדם – רובם כנראה נהרגו מהפגזה נוספת של הצבא הסורי על העיירה אל-חולה. מקורות נוספים בסוריה מסרו על עימותים קטלניים נוספים שפרצו בין חיילים סורים לאנשי האופוזיציה הלוחמת במוקמות נוספים בכל רחבי סוריה. גרומים נוספים בסוריה מסרו על כוונה לקיים הפגנות רחבות-היקף לאחר תפילת "יום שישי". המשטר הסורי מהדק את הפיקוח על כל המבואות לעיר דמשק. ממהלך היום נמסר על עוד 3 גופות נמצאו בעיר דיר אל-זור.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-31 במאי 2012 על הריגתם של 7 שוטרים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז קנדהאר.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-31 במאי 2012 על הריגתם של 18 בני-אדם ועל פציעתם של 60 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר בגדאד.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-31 במאי 2012 על הריגתם של 7 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום המדינה.
--
קניה – טרור – סומליה: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-31 במאי 2012 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-שבאב הפועלים מסומליה.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בקניה ובסומליה מסרו ב-31 במאי 2012 על הריגתם של 17 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-שבאב בעקבות פעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום סומליה נגד פעילי הארגון.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: