Monday, June 11, 2012

45 פעילי טרור נהרגו באפגניסטן; 40 הרוגים בסוריה; 15 הרוגים בפקיסטן; 7 הרוגים נוספים בלוב; 6 הרוגים בניגריה; 6 הרוגים בעיראק; 2 הרוגים בקווקז;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-10 ביוני 2012 על הריגתם של 40 בני-אדם בהפצצה של הצבא הסורי על הכפר קוסייר באזור הגבול עם לבנון. ובאזור חומס. כמו כן נערכו עימותים קטלניים בכל רחבי סוריה – בדמשק, בלטקיה, בדרעא, בחומס, בכל אזור אל-חמה ובדיר אל-זור. מקורות מקומיים מסרו כי השלטונות הסורים איבדו את השליטה גם בעיר דמשק ובעיר חאלב. דוברי האופוזיציה בסוריה מסרו כי אנשי "הצבא הסורי החופשי" הצליחו להשתלט על בסיס צבאי השוכן באזור חומס. מקורות נוספים מסרו כי המורדים שיגרו טיל לעבר בניין השרים בדמשק, וכי למבנה נגרם נזק רב.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-10 ביוני 2012 על הריגתם של 45 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן בידי כוחות נאט"ו והכוחות האפגניים.
--
פקיסטן – טרור –טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-10 ביוני 2012 על הריגתם של 10 פעילי טרור מוסלמים וחייל פקיסטני אחד בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד פעילי הארגון הפועלים בדרום ווזיריסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 בני-אדם בעימותים קטלניים שפרצו בין שתי מיליציות פוליטיות-אתניות הפועלות באזור העיר קראצ'י.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-10 ביוני 2012 על הריגתם של 6 בני-אדם ועל פציעתם של 40 נוספים מירי של פצצות מרגמה לעבר שכונה שיעית בבגדאד שנעשה בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
לוב – טרור ואלימות: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-10 ביוני 2012 על הריגתם של 7 בני-אדם נוספים בקרבות שפרצו בין הצבא הלובי למיליציות מוסלמיות חמושות הפועלות בדרום המדינה. עד כה נהרגו לפחות 13 בני-אדם בקרבות הללו ביומיים האחרונים.
--
ניגריה טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-10 ביוני 2012 על הריגתם של 6 בני-אדם מפיצוץ של מטעני-חבלה שהופעלו בשתי כנסיות נוצריות בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-10 ביוני 2012 על הריגתם של 2 פעילי טרור מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון הפועלים בצפן הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: