Tuesday, June 12, 2012

52 הרוגים בסוריה; 28 הרוגים בתימן; 10 הרוגים נוספים בלוב; 5 הרוגים באפגניסטן; 5 הרוגים נוספים בניגריה; 3 הרוגים בפקיסטן; שוטר וטרוריסט נהרגו בקווקז;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-11 ביוני 2012 על הריגתם של 52 בני-אדם מירי ומהפגזות של הצבא הסורי באזורים רבים ברחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות כבדים בעיר דמשק, באזור חומס, אל-חמה ובדרעא. מקורות באו"ם מסרו כי אנשיהם מנסים להיכנס לאזורים שהופצצו בעיר חומס, אולם המצב עדיין מסוכן בשל ההפגזות של הצבא הסורי על השכונות האזרחיות. במהלך הלילה הצבא הסורי הפגיז את העיירה רסטאן המוחזקת בידי אנשי "הצבא הסורי החופשי". דוברי האופוזיציה בסוריה מסרו כי הם שולטים על כ-60 אחוזים משטחה של סוריה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-11 ביוני 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל נגד אמבולנס אזרחי בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן. בין ההרוגים הייתה אישה הרה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-11 ביוני 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של מוקש בזמן הטמנתו בידי פעילי טרור מוסלמים – כנראה מארגון הטליבאן.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-11 ביוני 2012 על הריגתם של 28 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה נגד פעילי הארגון הפועלים בדרום תימן.
--
לוב – טרור ואלימות: מקורות רשמיים בלוב מסרו ב-11 ביוני 2012 על הריגתם של 10 בני-אדם נוספים בעימותים קטלניים בין הצבא הלובי לבין מיליציות מוסלמיות הפועלות בדרום המדינה. עד כה נהרגו בעימותים הללו 23 בני-אדם.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-11 ביוני 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם נוספים בסדרת הפיגועים שהייתה יום קודם לכן בצפון ניגריה נגד כנסיות נוצריות. עד כה נהרגו 11 בני-אדם בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-11 ביוני 2012 על הריגתו של שוטר מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה לפני ימים אחדים בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז. הרוג נוסף היה פעיל טרור מוסלמי.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: