Wednesday, June 6, 2012

47 הרוגים בסוריה; 23 הרוגים בתימן; 17 הרוגים בפקיסטן; 15 הרוגים נוספים בעיראק; 6 הרוגים נוספים בניגריה; 2 פעילי טרור בכירים נהרגו באפגניסטן; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-5 ביוני 2012 על הריגתם של 47 בני-אדם בעימותים קטלניים שפרצו בין כוחות-הביטחון לבין מפגינים ואנשי "הצבא הסורי החופשי" במוקמות אחדים ברחבי סוריה. 22 מההרוגים היו חיילים סורים שנפגעו בקרבות שפרצו באזור העיר לטקיה. מקורות באו"ם מסרו כי הפסקת-האש בסוריה התמוטטה לאחר הריגתם של כ-100 חיילים סורים בידי אנשי האופוזיציה הלוחמת. סוריה מסרה שהיא תאפשר את כניסתם של ארגוני סיוע לאזורי קרבות. כמו כן נמסר מפי גורם רשמי בסוריה על גירושם של שגרירים מערביים מדמשק בעקבות החלטה דומה שהתקבלה ב-17 מדינות זרות.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-5 ביוני 2012 על הריגתם של חייל נאט"ו במהלך מבצע חילוץ של חטופים שנחטפו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-5 ביוני 2012 על הריגתם של 2 פעילי טרור בכירים מארגון הטליבאן במהלך מבצע צבאי שנערך במחוז ע'אנזי.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-5 ביוני 2012 על הריגתם של 16 פעילי טרור וחייל פקיסטני במהלך מבצע צבאי יזום שנערך נגד ארגון הטליבאן הפועל ליד הגבול האפגני.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-5 ביוני 2012 על הריגתם של 15 בני-אדם נוספים בפיגוע שהתבצע יום קודם לכן בשכונה שיעית בעיר בגדאד. בפיגוע נהרגו עד כה 25 בני-אדם.
--
תימן - טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-5 ביוני 2012 על הריגתם של 23 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה במהלך מבצע צבאי יזום שנערך נגד פעילי הארגון הפועלים בדרום המדינה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים מוסמכים בניגריה מסרו ב-5 ביוני 2012 כי בפיגוע שהתבצע יומיים קודם לכן נגד כנסייה נוצרית בצפון ניגריה, נהרגו 21 בני-אדם – ולא 15 כפי שנמסר בדיווח הקודם.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: