Friday, June 15, 2012

52 הרוגים בסוריה; 17 הרוגים בתימן; 12 הרוגים נוספים בלוב; 3 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 3 הרוגים בפקיסטן; 3 חיילים נהרגו בהודו; מפקד בכיר בארגון הטליבאן נהרג באפגניסטן; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן; הרוג במאלי;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-14 ביוני 2012 על הריגתם של 52 בני-אדם בקרבות ובהפגזות של הצבא הסורי על ריכוזי אוכלוסיה באזור חומס, אל-חאמה ובדיר אל-זור. מקורות נוספים מסרו במהלך היממה האחרונה על עימותים קטלניים רבים שהתרחשו במקומות רבים ברחבי סוריה. כוחות-הביטחון של סוריה הטילו הסגר על ערים אחדות לקראת סיום תפילות "יום השישי" ב-15 ביוני 2012. מקורות רשמיים בסוריה מסרו על פיצוץ של שתי מכוניות-תופת בידי פעילי טרור מוסלמים שפעלו בעיר דמשק ובמחוז אידליב.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-14 ביוני 2012 על הריגתו של חייל נאט"ו מפיצוץ של רימון-יד שהושלך בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בדרום אפגניסטן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-14 ביוני 2012 על הריגתו של מפקד בכיר בארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז קנדהאר.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-14 ביוני 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בצפון-מערב פקיסטן. זהו החיסול-הממוקד השני ביממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור אתני ואלימות: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-14 ביוני 2012 על הריגתם של לפחות 3 בני-אדם בעימותים קטלניים שפרצו בין פלגים אסלאמיים שונים הפועלים באזור העיר קראצ'י ובעמק הסוואט.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-14 ביוני 2012 על הריגתם של 17 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון הפועל בדרום תימן.
--
מאלי – טרור אתני: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-14 ביוני 2012 על הרוג אחד בקרבות שפרצו בין שתי מיליציות מוסלמיות הפועלות בצפון מאלי. דוברים מקומיים האשימו את פעילי אל-קאעידה בפרובוקציות מכוונות נגד התושבים המקומיים באזור.
--
לוב – טרור ואלימות: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-14 ביוני 2012 על הריגתם של 12 בני-אדם נוספים בעימותים כוחות הצבא למיליציה מוסלמית מקומית הפועלת בדרום המדינה. עד כה נמסר על הריגתם של 15 בני-אדם ב-48 השעות האחרונות.
--
הודו – פקיסטן: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-14 ביוני 2012 על הריגתם של 3 חיילים הודים מירי של חיילים פקיסטנים באזור חבל קשמיר. מקור נוסף מסר שנהרג רק חייל אחד. מקור הודי מסר על הריגתם של 3 חיילים הודים מירי של חיילים פקיסטנים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: