Sunday, August 26, 2012

150 הרוגים בסוריה; 28 הרוגים בפקיסטן; 12 הרוגים באפגניסטן; 4 פעילי טרור נהרגו בסומליה; 3 הרוגים בעיראק; 2 הרוגים נוספים בלוב;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-25 באוגוסט 2012 על הריגתם של כ-150 בני-אדם ביום נוסף של קרבות והפגזות של הצבא הסורי על ערים מרכזיות ברחבי סוריה. מקורות ערביים מסרו פעם נוספת על עריקתו של סגן-הנשיא הסורי, פארוק אל-שארע, הנמצא לטענתם בירדן מזה ימים אחדים. 120 גופות נמצאו ליד דמשק – כנראה הצבא הסורי הוציא להורג מורדים שנתפסו בעיר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-25 באוגוסט 2012 על הריגתם של 12 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפצצה אווירית של כוחות נאט"ו הפועלים באזור מזרח אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים בפקיסטן מסרו ב-25 באוגוסט 2012 על הריגתם של 28 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז בג'ואר.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-25 באוגוסט 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר מוסול.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-25 באוגוסט 2012 על הריגתם של 4 פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר מוגדישו. מקורות נוספים מסרו כי המבצע הצבאי יימשך ימים אחדים.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים לוב מסרו ב-25 באוגוסט 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם בהתקפות של פעילי טרור מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה על שני מוקדים דתיים של העדה הסופית הנמצאים בדרום לוב. במהלך ההתקפה נהרס מסגד מהמאה ה-15 וכן הועלתה באש ספרייה מקומית.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

2 comments:

deso said...

you could try these out read the article best site navigate to this website Home Page continue reading this

labeau said...

see this bags replica ysl web link https://www.dolabuy.su investigate this site replica ysl bags