Friday, August 10, 2012

150 הרוגים בסוריה; 11 הרוגים נוספים בעיראק; 8 חיילים נהרגו בסומליה; 6 הרוגים באפגניסטן; 3 חיילים וילד נהרגו בפיליפינים; חייל נהרג בקשמיר;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים בלבנון מסרו ב-9 באוגוסט 2012 על קרבות ועימותים קטלניים קשים בין הצבא הסורי למורדים הפועלים באזור העיר חאלב. תושבים מקומיים דיווחו לאורך כל היום על פעילות צבאית מוגברת נגד המורדים הפועלים בעיר. דיווחים שונים מסרו על הריגתם של מאות מורדים מירי של חיילים סורים הפועלים בעיר. מקורות נוספים מסרו כי במהלך היממה האחרונה נהרגו לפחות 150 בני-אדם בכל רחבי סוריה. מקור תקשורתי נוסף מסר כי עד שעות הערב של ה-9 באוגוסט 2012 נהרגו לפחות 80 בני-אדם.
--
אפגניסטן – נאט"ו: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-9 באוגוסט 2012 על הריגתו של אדם אחד מירי של חיילים אפגנים שירו לעבר חיילי נאט"ו. הירי נעשה במטרה לפגוע בחיילי נאט"ו הפועלים לצד החיילים האפגניים. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז פארה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-9 באוגוסט 2012 על הריגתם של 10 בני-אדם נוספים בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה על עולי-רגל שיעים. מקורו נוסף ציין כי הופעלה מכונית-תופת.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-9 באוגוסט 2012 על הריגתם של 8 חיילים סומלים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
הודו – קשמיר: מקורות רשמיים בהודו מסרו ב-9 באוגוסט 2012 על הריגתו של חייל הודי במהלך פעילות שנערכה בחבל קשמיר נגד מסתננים פקיסטנים.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-9 באוגוסט 2012 על הריגתם של 3 חיילים וילד במהלך קרב שהתפתח בין כוחות הצבא לבין פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום הפיליפינים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: