Wednesday, February 5, 2014

100 הרוגים בסוריה; 75 הרוגים ברפובליקה של מרכז אפריקה; 57 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בעיראק; 50 הרוגים בדרום-סודאן; 41 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 13 הרוגים בפקיסטן; 7 הרוגים נוספים בניגריה; 3 הרוגים בטוניסיה;  3 הרוגים באפגניסטן; 3 הרוגים בתאילנד; 2 חיילים נהרגו בתימן; 2 קצינים נהרגו בלוב; הרוג באלג'יריה; פיגועים נוספים וקרבות עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בתימן, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-4 בפברואר 2014 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים מאוד שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו כי במהלך היממה האחרונה נהרגו עשרות בני-אדם באזור העיר חאלב בהפצצות עונשין של הצבא הסורי שגרמו להרג רב ולהרס רב מאוד. כמו כן נמסר על הריגתם של לפחות 5 סטודנטים מירי של פצצות מרגמה שנורו באזור העיר אל-חאמה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-4 בפברואר 2014 על הריגתם של 41 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני במהלך היומיים האחרונים.
--
דרום-סודאן – מלחמת אזרחים: מקורות רשמיים בדרום-סודאן מסרו ב-4 בפברואר 2014 על הריגתם של 50 בני-אדם בקרבות בין אנשי כוחות-הביטחון לבין מורדים הפועלים בצפון המדינה במהלך היומיים האחרונים.
--
הרפובליקה של מרכז אפריקה – מלחמת-אזרחים: מקורות רשמיים ברפובליקה של מרכז אפריקה מסרו ב-4 בפברואר 2014 על הריגתם של 75 בני-אדם בקרבות שפרצו בין מליציות מוסלמיות למליציות נוצריות ואנשי כוחות-הביטחון.
--
טוניסיה – טרור: מקורות תקשורתיים בטוניסיה מסרו ב-4 בפברואר 2014 על הריגתם של שוטר ו-2 טרוריסטים מוסלמים במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה נגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים במדינה.
--
לוב – טרור: מקורות רשמיים בלוב מסרו ב-4 בפברואר 2014 על הריגתם של 2 קציני צבא בשתי תקריות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו במזרח המדינה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-4 בפברואר 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-4 בפברואר 2014 על הריגתם של לפחות 5 בני-אדם בפיגועים של ארגונים סונים המזוהים עם ארגון הטליבאן נגד מוסדות של בני העדה שיעית. כמו כן נמסר על הריגתם של 8 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-4 בפברואר 2014 על הריגתם של 57 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור מחוז אל-אנבאר.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-4 בפברואר 2014 על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל לעבר אוטובוס צבאי בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-4 בפברואר 2014 על הריגתם של 7 בני-אדם נוספים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים באלג'יריה מסרו ב-4 בפברואר 2014 על הריגתו של אדם אחד ועל פציעתם של 3 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-4 בפברואר 2014 על הריגתם של 3 נערים בעימותים עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: