Sunday, February 2, 2014

70 הרוגים בסוריה; 63 הרוגים בעיראק; 53 הרוגים בפיליפינים; 43 הרוגים ברפובליקה של מרכז אפריקה; 35 הרוגים בתימן; 13 טרוריסטים מוסלמים ואזרח נהרגו במצרים; 8 הרוגים בניגריה; 5 הרוגים בלבנון; 4 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 2 הרוגים בלוב; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בסודאן, בסומליה, בתימן, במצרים, בניגריה, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה מסרו ב-1 בפברואר 2014 על הריגתם של לפחות 70 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של לפחות 46 אזרחים בהפצצות אוויריות של הצבא הסורי על מרכזי הערים.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-1 בפברואר 2014 על הריגתם של 13 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה נערכה בצפון סיני בימים האחרונים. כמו כן נהרג אדם אחד ונפצעו 35 נוספים בעימותים קטלניים בין כוחות-הביטחון לבין אנשי תנועת "האחים המוסלמים" בתפילות יום השישי.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-1 בפברואר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם ועל פציעתם של 28 נוספים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה ליד מתקן של ארגון חיזבאללה בצפון לבנון.
--
הרפובליקה של מרכז אפריקה – טרור: מקורות תקשורתיים ברפובליקה של מרכז אפריקה מסרו ב-1 בפברואר 2014 על הריגתם של 43 בני-אדם בקרבות בעיר הבירה בנגוי שפרצו בין טרוריסטים מוסלמים לאנשי כוחות הביטחון במהלך הימים האחרונים.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-1 בפברואר 2014 על הריגתם של 4 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-1 בפברואר 2014 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-מערב פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-1 בפברואר 2014 על הריגתם של 63 בני-אדם בסדרה של פיגועים וקרבות שהיו בעיקר במחוז אל-אנבאר בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים במפרץ מסרו ב-1 בפברואר 2014 על הריגתם של 35 בני-אדם נוספים בקרבות שפרצו בין טרוריסטים מוסלמים סונים לבין טרוריסטים מוסלמים שיעים הפועלים בצפון תימן. במהלך הקרבות הללו נהרגו לפחות 60 בני-אדם.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-1 בפברואר 2014 על הריגתם של 8 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-1 בפברואר 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר בנגאזי.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-1 בפברואר 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם חיילים הודים שפעלו באזור חבל קשמיר.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-1 בפברואר 2014 על הריגתם של 53 בני-אדם (רובם טרוריסטים מוסלמים) בקרבות שפרצו במהלך הימים האחרונים בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: