Tuesday, February 4, 2014

90 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים בעיראק; 5 הרוגים בפקיסטן; 4 הרוגים בניגריה; 3 הרוגים בסומליה; 2 הרוגים באפגניסטן; 2 הרוגים בקניה; 2 הרוגים בלבנון; אזרח מערבי נחטף בתימן לאחר סדרת פיגועים קשה; פיגועים וקרבות עם נפגעים רבים היו בתימן, בסודאן, בסומליה, בתאילנד, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-3 בפברואר 2014 על הריגתם של לפחות 90 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גם במהלך היום היו עשרות הרוגים בהפצצות של הצבא הסורי על העיר חאלב.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-3 בפברואר 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם ועל פציעתם של 6 נוספים בפיגוע התאבדות שהתבצע ברובע השיעי בביירות.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-3 בפברואר 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. במקרה אחת הופעלה מכונית-תופת שגרמה להריגתם של 10 בני-אדם.
--
תימן – טרור: מקורות רשמיים בתימן מסרו ב-3 בפברואר 2014 על חטיפתו של אזרח מערבי בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה לאחר סדרה של פיגועי טרור שגרמו לפצועים רבים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-3 בפברואר 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-3 בפברואר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-3 בפברואר 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בדרום המדינה.
--
קניה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בקניה מסרו ב-3 בפברואר 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם בפשיטה של כוחות-הביטחון על מסגד הנמצא באזור העיר מומבסה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-3 בפברואר 2014 על הריגתם של כהן-דת מוסלמי מתון, אשתו ובנו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם". כמו כן נמסר על הריגתו של כומר בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: