Friday, February 7, 2014

246 הרוגים בסוריה; 48 הרוגים בעיראק; 4 חיילים נהרגו בתימן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; הרוג בקניה; שוטר נהרג במצרים; טרוריסט מוסלמי נהרג בקווקז; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, במצרים, בלבנון, במאלי, בניגריה, בסוריה, בעיראק בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-6 בפברואר 2014 על הריגתם של 246 בני-אדם במהלך חמשת הימים האחרונים בהפצצות קטלניות של הצבא הסורי על העיר חאלב. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של עשרות בני-אדם נוספים במהלך היממה האחרונה בפעולות קטלניות של הצבא הסורי וכן בקרבות בין ארגוני טרור אסלאמיים לבין ארגונים נוספים הפועלים בסוריה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 בפברואר 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 בפברואר 2014 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן (רשת חאקאני) בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-מערב פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-6 בפברואר 2014 על הריגתם של 48 בני-אדם ועל פציעתם של 100 נוספים בסדרה של פיגועים קטלניים שהתבצעה במהלך היומיים האחרונים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-6 בפברואר 2014 על הריגתם של 4 חיילים ועל פציעתם של 7 נוספים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
קניה – טרור: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-6 בפברואר 2014 על הריגתו של אדם אחד בפשיטה של כוחות-הביטחון על מסגד בחשד לשיתוף פעולה עם ארגון הטרור "אל-שבאב" הפעול בסומליה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים בשפה האנגלית מסרו ב-6 בפברואר 2014 על הריגתו של שוטר ועל פציעתם של 2 נוספים מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו העיר שרקייה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-6 בפברואר 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון הקווקז. מקורות נוספים מסרו כי האיש היה אחראי לשני פיגועים קטלניים שגרמו להריגתם של אזרחים רבים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: