Sunday, February 23, 2014

100 הרוגים בסוריה; 80 הרוגים בעיראק; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 8 הרוגים באפגניסטן; 2 הרוגים בלוב; הרוג במצרים;  פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בסומליה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים סוריה ובלבנון מסרו ב-22 בפברואר 2014 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות בסוריה מסרו כי הצבא הסורי הצליח להשתלט על חלקים רחבים בעיר חאלב וכי מרבית הטרוריסטים מוסלמים שהשתלטו על העיר, ברחו ממנה. כמו כן נמסר על עשרות רבות של פצועים שנפגעו במהלך הקרבות הללו שהתחוללו ביומיים האחרונים. עוד נמסר על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים בקרבות עם כוחות-הביטחון שסוריה הפועלים באזור דמשק. גורמים נוספים בסוריה מסרו על הריגתם של בני-אדם נוספים בקרבות שפרצו בין שני ארגוני טרור המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון סוריה. קרבות והרוגים רבים נוספים היו באזור לטקיה בעקבות קרבות שנערכו ביוזמת כוחות-הביטחון של סוריה הנאמנים למשטר.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בסוריה מסרו ב-22 בפברואר 2014 על הריגתם של כ-60 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז אל-אנבאר. כמו כן נמסר על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים במזרח עיראק - מרבית ההרוגים היו אנשי כוחות-הביטחון.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-22 בפברואר 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם מיריות של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
מצרים – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים מחוץ למצרים מסרו ב-22 בפברואר 2014 על הריגתו של אדם אחד מירי של כוחות-הביטחון במהלך הפגנה של אנשי תנועת "האחים המוסלמים".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-22 בפברואר 2014 על הריגתם של 8 בני-אדם (כולל 4 טרוריסטים) בסדרה של התקפות טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-22 בפברואר 2014 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן בפעילות אווירית שנערכה בצפון-מערב פקיסטן.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: