Thursday, February 6, 2014

80 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בניגריה; 23 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בטוניסיה; 22 הרוגים בעיראק; 4 הרוגים בפקיסטן; מפקד בכיר בארגון הטליבאן נהרג באפגניסטן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, במצרים, בלבנון, בתימן, בסומליה, בניגריה, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-5 בפברואר 2014 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו כי הצבא הסורי המשך גם במהלך היממה אחרונה להפציץ את מרכזי הערים באזור חאלב וחומס.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-5 בפברואר 2014 על הריגתם של כ-20 בני-אדם ועל פציעתם של כ-40 נוספים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפעולים באזור העיר בגדאד. במהלך היממה האחרונה נמסר על הרוגים נוספים ברחבי עיראק בסדרה של פיגועים שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-5 בפברואר 2014 על הריגתו של מפקד בכיר בארגון הטליבאן הפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון הפועל בכל רחבי המדינה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 בפברואר 2014 על הריגתם של 4 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בכל רחבי פקיסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-5 בפברואר 2014 על הריגתם של 30 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
טוניסיה – טרור: מקורות צבאיים בטוניסיה מסרו ב-5 בפברואר 2014 על הריגתם של 23 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה מחוץ לעיר הבירה. בין ההרוגים היה רוצחו של פוליטיקאי טוניסאי שחוסל בשל עמדותיו כלפי הפעילות הטרוריסטים של הארגונים האסלאמיים הפועלים בטוניסיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: