Thursday, February 13, 2014

70 הרוגים בסוריה; 22 הרוגים באפגניסטן; 12 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בעיראק; 5 שוטרים נהרגו במצרים; 2 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסומליה, בסודאן, במאלי, במצרים, בניגריה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ואפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בלבנון מסרו ב-12 בפברואר 2014 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו על הריגתם של כ-30 חיילים סורים בקרבות קשים שהיו באזור דמשק. עוד נמסר על הריגתם של 40 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה על כפר עלווי. מקורות נוספים על הרוגים נוספים במקומות רבים ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-12 בפברואר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. מקורות נוספים מסרו כי מאז שארגון אל-קאעידה השתלט על מחוז אל-אנבאר, עזבו את המקום כ-300,000 בני-אדם.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-12 בפברואר 2014 על הריגתם של 5 שוטרים בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה ועם תנועת "האחים המוסלמים".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-12 בפברואר 2014 על הריגתם של 18 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 שוטרים מפיצוץ של מטעני-חבלה שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 חיילי נאט"ו מפיצוץ של מטען-חבלה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-12 בפברואר 2014 על הריגתם של 12 בני-אדם בשתי התקפות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בכל רחבי המדינה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: