Tuesday, May 10, 2011

25 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בסוריה; 4 הרוגים בעיראק; 2 הרוגים בפקיסטן; 2 הרוגים בסומליה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בסוריה מסרו ב-9 במאי 2011 על הריגתם של 10 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים על אוטובוס נוסעים שהסיע פועלים בסורים העובדים בלבנון. מקור נוסף ציין כי האירוע התרחש ליד העיר חומס. המשטר הסורי מעניק לכנופיות "השביחה" יד חופשית לבצע פעולות רצחניות כדי להגביר את תחושות הזעם כלפי האופוזיציה הסורית הפועלת להפלת המשטר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-9 במאי 2011 על הריגתם של 5 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים במחוז קונדוז. בין ההרוגים היה מפקד הצבאי לשעבר של צפון אפגניסטן. מקורות צבאיים מסרו כי המפקד הצבאי היה יעוד לחיסול-ממוקד של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן 4 בני-אדם נהרגו בפיגוע של מחבל מתאבד מחוז לגמאן מתחם ממשלתי. בנוסף לכך נהרגו 6 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז ע'אזני.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-9 במאי 2011 על הריגתם של לפחות 10 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז קאלאט.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-9 במאי 2011 על הריגתם של 2 חיילים ועל פציעתם של 10 נוספים מפיצוץ של 3 מטעני-חבלה שהופעלו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון-מערב המדינה.
--
תימן – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-9 במאי 2011 על הריגתם של 3 בני-אדם מירי של כוחות-הביטחון במהלך הפגנת מחאה שנערכה נגד נשיא תימן, עלי עבדאללה סאלח.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-9 במאי 2011 על הריגתם של 4 בני-אדם ועל פציעתם של 20 נוספים בסדרה ארוכה של תקריות טרור שהתרחשו בעיראק במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-9 במאי 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם בקרבות שנערכו בעיר מוגדישו בין כוחות הממשלה לבין פעילי טרור מארגון "אל-שבאב" המזוהה עם ארגון אל-קאעידה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: