Tuesday, August 2, 2011

17 הרוגים באפגניסטן; 15 הרוגים בתימן; 10 הרוגים בסוריה; 5 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 5 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; 4 הרוגים בסומליה; 3 חיילים נהרגו באלג'יריה; 3 חיילים נהרגו בטורקיה; 3 כורדים נהרגו באיראן; 2 הרוגים נוספים בפקיסטן; 259 הרוגים בעיראק בחודש יולי 2011; טילי קסאם נחתו בנגב;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות תקשורתיים באופוזיציה הסורית מסרו ב-1 באוגוסט 2011 על עימותים אלימים שפרצו בין מפגינים לכוחות-הביטחון של סוריה במקומות אחדים ברחבי סוריה. מקורות נוספים ציינו על נפגעים רבים בעימותים הללו אולם לא נסמר מספרם המדויק של הנפגעים. אנשי האופוזיציה בסוריה מסרו על הריגתם של 10 בני-אדם מירי של כוחות-הביטחון לעבר מפגינים בעיר אל-חמה ובעיירה ליד דמשק שיצאו למחות נגד המשך שלטונו העלווי של בשאר אל-אסד. על-פי הערכות אחדות נהרגו במהלך היומיים האחרונים 142 בני-אדם מירי של כוחות-הביטחון – מרבית ההרוגים היו בעיר אל-חמה.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-1 באוגוסט 2011 על הריגתם של 5 חיילי נאט"ו בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-1 באוגוסט 2011 על הריגתם של 13 בני-אדם בקרבות שפרצו בין כוחות נאט"ו והצבא האפגני לבין פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 שוטרים אפגנים מירי של כוחות-נאט"ו בשל טעות בזיהוי.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-1 באוגוסט 2011 על הריגתם של 5 בני-אדם בחיסול ממקוד אמריקאי שנערך בדרום-ווזיריסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-1 באוגוסט 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם ועל פציעתם של 5 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהוטמן בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז קוויטה.
--
איראן – כורדים: מקורות צבאיים באיראן מסרו ב-1 באוגוסט 2011 על הריגתם של 3 חברי המחתרת הכורדית מירי של כוחות-הביטחון האיראנים.
--
עיראק – טרור: מקורות רשמיים בעיראק מסרו ב-1 באוגוסט 2011 כי בחודש יולי 2011 נהרגו בפיגועי טרור 259 אזרחים, חיילים ושוטרים (ללא מסר ההרוגים של פעילי טרור מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בעיראק).
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-1 באוגוסט 2011 על הריגתם של 15 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום המדינה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-1 באוגוסט 2011 על הריגתם של 4 בני-אדם בתקריות אלימות שהתרחשו במהלך היממה האחרונה באזור העיר מוגדישו.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים באלג'יריה מסרו ב-1 באוגוסט 2011 על הריגתם של 3 חיילים אלג'ירים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-1 באוגוסט 2011 על הריגתם של 3 חיילים טורקים מירי של פעילי המחתרת הכורדית הפועלת במזרח טורקיה. טורקיה נמצאת על סף מלחמה כוללת נגד המחתרת הכורדית הפעלת במזרח המדינה.
--
ישראל – רצועת-עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-1 באוגוסט 2011 על תקיפה אווירית בעזה על מטרות טרור בעקבות ירי טילי קסאם לעבר ישראל. אישה ישראלית נפצעה קל מירי טיל הקסאם שנורה בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים ברצועת-עזה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: