Monday, August 8, 2011

70 הרוגים בסוריה; 11 הרוגים בפקיסטן; 7 הרוגים בעיראק; 6 הרוגים בלוב; 4 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; 3 הרוגים בתימן; 2 הרוגים בלבנון; 2 הרוגים בקשמיר; הרוג בסומליה; שוטר נהרג בטורקיה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-7 באוגוסט 2011 על הריגתם של 70 בני-אדם בהתקפה רצחנית של טנקים סורים על העיר דיר-אל-זור ועל ערים נוספות. מקורות נוספים ציינו כי במהלך היממה האחרונה נרשמו עימותים אלימים נוספים בין מפגינים לכוחות-הביטחון בערים ובעיירות נוספות ברחבי סוריה.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-7 באוגוסט 2011 על הריגתם של 2 פעילי טרור מוסלמים בכירים מארגון פקיסטני בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים בחבל קשמיר. בשבועות האחרונים חלה עלייה במספר אירועי הטרור המתרחשים בחבל קשמיר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-7 באוגוסט 2011 על הריגתם של 4 חיילי נאט"ו בתקריות טרור אחדות שהתרחשו באפגניסטן במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-7 באוגוסט 2011 על הריגתם של 11 בני-אדם בסבב נוסף של אלימות וטרור בין מיליציות אתניות הפועלות בעיר קראצ'י. כמו כן נמסר על הצתתן של 16 מכליות דלק השייכות לכוחות נאט"ו שעשו את דרכן מפקיסטן לאפגניסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-7 באוגוסט 2011 על הריגתם של 6 בני-אדם במרכז עיראק מפיצוץ של 4 מטעני-חבלה שהופעלו במקביל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים באזור. כמו כן נמסר על הריגתו של אדם נוסף בעיר כירכוך.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-7 באוגוסט 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם בקרבות שפרצו בין שתי מיליציות פלסטיניות הפועלות בלבנון.
--
תימן – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-7 באוגוסט 2011 על הריגתם של 3 בני-אדם בקרבות שפרצו בעיר טאיז בין כוחות הממשלה לבין אנשי מיליציות מקומיות הפועלות באזור.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-7 באוגוסט 2011 על חיסולו של כתב רדיו מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בעיר מוגדישו.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות באופוזיציה הלובית מסרו ב-7 באוגוסט 2011 על הריגתם של 6 מורדים בקרבות שהיו בעיר אל-זאוויה נגד נאמני הנשיא קדאפי.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-7 באוגוסט 2011 על הריגתו של שוטר מירי של חברי המחרת הכורדית הפועלים במזרח המדינה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: